Закріплено Fortuna GTA | Правила подання скарг на гравців без організації

Статус
Закрита.

Василій Монако

Керівник FORTUNA GTA
Керівник
Реєстрація
23.12.23
Повідомлення
102
Правила подачі скарги на гравців які не перебувають в організації
Загальна інформація:
  • Заголовок скарги повинен відповідати настпній формі -"Нікнейм гравця" / "Суть скарги";​
  • Приклад: Владислав Савочкін / DM ZZ​
  • Срок подачі скарги 7 днів з моменту порушення. Є виключення щодо розгляду таких скарг але адміністрація залишає право за собою відхилити вашу скаргу якщо термін її подачі вийшов;​
  • Скарги розглядаються протягом 24 годин з моменту її подачі. Є виключення: ситуація не зрозуміла та потребує додаткового часу чи доказів;​
  • Скарги які на розгляді Керівника, Спец,адміністратора - розглядаються від 12 до 48 годин​

Заборонено:
  • В темі заборонено офтоп, флуд;​
  • Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;​
  • Забороняється неадекватна поведінка, образа, матюки, завуал. мат;​
  • Забороняється Неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;​

Не підлягає розгляду:
  • Фрапс більше двох хвилин і без тайм коду розгляду не підлягає;​
  • В скарзі відсутні докази порушення з боку адміністрації / відсутній скріншот видачі покарання;​
  • Скарга написана від третього лиця (виключення: приймаються скарги від 3го лиця в яких є грубі порушення правил серверу - RDM, образи (всі без виключення), реклама сторонніх проєктів/читів/ресурсів, розпал міжнаціонлальної ворожнечі, багоюз який напряму шкодить проекту);​
  • Навмисний злив адміністративного складу;​
  • Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);​
  • Неадекватний зміст скарги (музика, текст, неадекватна назва доказів, тощо);​
  • Скарга в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо);​
  • Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);​
Примітка:
  • Фрапс знятий на телефон або інші подібні пристрої підлягає розгляду якщо на ньому хороша якість та видно всі ключові і необхідні моменти.​
  • Відеодоказ має обов'язково бути розміщений на відеохостингу YouTube;​

Форма подачі скарги:
  1. Нікнейм гравця:​
  2. Особистий нікнейм:​
  3. Суть скарги:​
  4. Докази (скріншот/відео):​
  5. Дата порушення:​
 
Статус
Закрита.
Зверху