База Знань Правила лідерів та заступників

  • Автор теми MAKS
  • Дата створення
Статус
Закрита.

MAKS

Керівник | Fortuna GTA
Гравець ?
Реєстрація
17.08.24
Повідомлення
73
Правила лідерів та заступників

1. Загальні правила лідерів та заступників державних організацій:

1. Лідер зобов'язаний дотримуватись та виконувати ці правила, а також правила серверу;
2. Лідер зобов'язаний досконало знати і виконувати цей статут;
3. Лідер зобов'язаний дотримуватись офіційно-ділового стилю у грі, а також у листуванні на форумі;
4. Лідеру та заступнику заборонено зловживати недоліками цієї теми;
5. Лідер повинен адекватно відноситись до будь-яких ігрових ситуацій, не залежно від їх характеру;
6. Лідер повинен дотримуватись правил граматики при оформлені форуму та спілкуванні;
7. Лідер повинен реагувати на всі питання і скаргі гравців;
8. Лідеру заборонено грати на другому акаунті (твінк);
9. Посаду лідера може зайняти гравець, вік котрого повних 15 років;
10. Лідеру заборонено займати інші керівні посади на інших серверах Meta Ukraine GTA (виключення: дозволено мати до 7-го рангу у фракції);
11. Лідеру заборонено займати керівні посади на інших ігрових проєктах на платформі MTA;
Примітка: лідер зобов'язаний відіграти норму, далі можна грати на інших ігрових проєктах.
12. Адміністратор вправі відхилити заявку на посаду лідера або заступника через внутрішні переконання, щодо компетентності даного гравця на даній посаді.

2. Загальні положення:

1. Лідер - це особа, яка керує та несе відповідальність перед адміністрацією сервера та всією командою. Він є представником фракції та має обов'язок демонструвати належну поведінку та надавати приклад іншим учасникам;
1.1. Заступник - це особа, яка виконує обов'язки лідера в його відсутність або допомагає їй в різних аспектах роботи та несе таку ж саму відповідальність, як і лідер;
2. Щоденний онлайн на сервері та форумі лідера та/або заступника (у разі відсутності лідера) має бути від 3-x годин на добу. За необхідності відсутності на сервері більше доби лідер зобов'язаний заздалегідь повідомити адміністратора, який стежить за організацією, ГС/ЗГС Держ і попередити заступників, призначити і видати відповідні завдання на час відсутності. В іншому разі лідер отримує догану або знімається з посади лідера;
3. Кожний лідер має відстояти мінімальний термін - 30 днів (один термін) з моменту призначення на посаду;
4. Після закінчення строку лідер може бути знятий з посади чи продовжити займати свої посадові обов'язки протягом ще 2-х строків;
5. Лідеру забороняється змінювати нік під час лідерського терміну (виняток: лідер може змінити нік, попередньо погодивши це з головним (заступником) слідкуючим за держ. орг.);
6. Лідер зобов'язаний слідкувати та корегувати розділ своєї організації на форумі;
7. Якщо лідер не відстояв 15 днів з моменту призначення, то він отримує блокування на ту кількість днів, котру він не відстояв;
8. Якщо заступник не відстояв 7 днів з моменту призначення, то він отримує ЧС фракції.
9. Заборонено мати мультиакаунти на сервері;
10. Заборонено розповсюджувати всю інформацію, котра міститься при обзвоні.

3. Обов'язки лідерів та заступників:

1. Лідер відповідає за усі порушення правил серверу співробітниками його організації;
2. Заступник може бути призначений на посаду, лише після схвалення адміністрацією серверу (навіть по довіреності);
3. Кожен лідер державної організації зобов'язаний звітувати своєму міському голові про стан організації на планових перевірках;
4. Міжфракційні переведення можливі лише згідно правил переводів;
5. Лідер та заступник, перед тим, як звільнити чи видати догану гравцю, зобов'язаний переконатись у тому, що він має відповідні докази до порушення.
6. Лідер та заступник, на власний розсуд, має право відмовити у прийняті гравця у організацію.
7. У кожній організації дозволено мати:

  • 11 рангів - 3, 10 рангів - 5, 9 рангів - 6.
8. Можливі позачергові підвищення при проведені обзвону, а також допускаються підвищення за владу ГРП ситуацію, після узгодження з головним або ж заступником головного слідкуючого за державними організаціями;
Примітка: Міська рада - від 5 рангу; Інші державні організації - від 9 рангу;
8. Лідер та заступник має право підвищити гравця не більше 1 (одного) разу за день;
9. Лідер та заступник зобов'язані спілкуватись в грі виключно українською мовою.

4. Заборонено:

1. Вживати ненормативну лексику у ООС чаті. У IC чаті використовувати ненормативну лексику дозволено тільки за необхідності, не зловживаючи нею, а також за наявності біографії BAD COP.
2. Бути в AFK понад 20 хвилин (рахується навіть якщо Ви без форми);
3. Виявляти неадекватність по відношенню до будь-кого;
4. Проявляти активність на Discord серверах сторонніх проєктів;
5. Приймати людей у організацію, у котрих ім'я не відповідають стандартам або ж кшталт.
Примітка: приклад правильного ніку: Вячеслав Альварез, Аля Архангел.
6. Призначати на 9/10/11 ранг людей, котрі не досягли 3-го у організації;
7. Займати посади вище 7-го рангу, перебуваючи на посадах лідера або заступника.

5. Призначення лідерів і заступників організацій, критерії підвищення:

1. Можлива передача посади лідера за гарну роботу заступнику організації, за умови схвалення кандидата після перевірки адміністрацією;
2. За відсутності гідного кандидата відкриваються заявки на пост лідера або відбираються кандидати з інших організацій;
3. Мінімальний ігровий рівень кандидата на посаду лідера - 10.
4. Якщо кандидат на посаду лідера був малоактивний останнім часом, то в призначенні на посаду може бути відмовлено.
5. Розформ у організації може бути проведено за схваленням головного адміністратора сервера;
6. При призначенні на посаду лідер має право за весь термін призначити 1 (одну) довірену особу на посаду заступника;
Примітка: у крайніх випадках, адміністрація може схвалити другу довірену особу.
7. Мінімальний ігровий рівень для призначення на посаду заступника - 5;
8. Щоб зайняти посаду лідера або заступника, потрібно мати позитивну репутацію на сервері;
9. Заступник лідера може бути призначений, якщо гравцю виповнилось 14 повних років.
10. Загальне КД між підвищеннями:
1712402747898.png


6. Переведення між державними організаціями:

1. Перед переведенням, гравець зобов'язаний погодити свій перевід з лідером або заступником фракції в якій перебуває та в яку хоче перевестись;
2. Заборонено переводити гравця, якщо він не перебуває в організації;
3. Заборонено схвалювати переведення гравцеві, якщо скріншоту чи в самій трудовій книзі більше 10-ти днів;
4. Заборонено схвалювати переведення гравцеві, якщо скрін є не повним (не видно часу, дати, тощо.)
5. Відновленню в організації підлягають тільки ті гравці, які перед звільненням мали не менше 3 рангу;
5. Відновлення гравця в організацію заборонено, якщо з моменту звільнення за власним бажанням минуло більше двох тижня (15 днів);
6. Відновлення гравця в організацію проводиться на один ранг нижче попереднього;
7. Поновлення в організацію заборонено за кількох обставин:


  • Гравця було звільнено через досягнення 3/3 доган, порушення статуту.
  • Гравець отримав ігрове блокування.
  • Гравця було звільнено з фракції адміністратором сервера, з причиною "-".

7. Причини, котрі потрібно вказувати при звільненні гравця:

1. Порушення статуту [Пункт статуту, який порушив гравець]
Перезарядка вступу до фракцій: 3 днів
2. За власним бажанням (Тільки для звільнення гравця)
Перезарядка вступу до фракцій: 2 дні
3. Переведення в [Назва фракції] (Тільки для звільнення гравця)
Перезарядка після переведення: 3 днів (на наступне переведення з фракції)
4. Відпустка до [Дата закінчення відпустки] (Тільки для звільнення гравця)
5. Розформування співробітників
6. Втрата довіри (тільки з погодження слідкуючої адміністрації)
Перезарядка вступу до фракцій: 5 днів
7. Заборонено звільняти без зазначення номера пункту, який порушив гравець (Якщо причина звільнення - порушення статуту тощо);
8. Заборонено звільняти без RolePlay відігрування;
9. Заборонено використовувати інші причини звільнення або видачі доган;
10. Заборонено використовувати скорочення в причині звільнення (перший раз попередження, вдруге - догана).

8. Форум

1. Лідер зобов'язаний заповнити підфорум своєї організації протягом 48 годин з моменту видачі модерації.
2. Лідер зобов'язаний створити і заповнити такі теми:

  • Інформація для нового співробітника організації (F.A.Q.);
  • Старший склад організації;
  • Графік роботи фракції;
  • Система видачі доган;
  • Рапорт на підвищення;
  • Щотижневі звіти заст. лідера;
  • Електронні заяви;
3. Лідер не повинен допускати граматичних або пунктуаційних помилок у своїх повідомленнях;
4. При оформленні підфоруму заборонені крапки в кінці назв тем;
5. Лідер зобов'язаний заповнити свій підфорум самостійно;
Примітка: не потрібно дублювати назву своєї організації у назві теми;
6. Заборонено копіювати теми, повідомлення та іншу інформацію з інших серверів;
7. Заборонено використовувати OOC інформацію без дужок. Наприклад: ((Текст, у якому використовується OOC інформація)).
8. Якщо тема повністю складається з OOC інформації, то в назві потрібно вказати префікс OOC.
9. Звіти про ігрові досягнення можуть складатися і прийматися як на форумі.
 
Останнє редагування модератором:
Статус
Закрита.
Зверху