Закріплено Правила подання скарги на Адміністрацію.

Статус
Закрита.

Максим Дзюба

Керівник | Fortuna GTA
Керівник
Реєстрація
17.08.24
Повідомлення
97
Правила подачі скарги чи оскарження на адміністратора
Загальна інформація:

  • Заголовок скарги повинен відповідати настпній формі - "Нікнейм адміністратора" / "Суть скарги";
  • Приклад: Владислав Савочкін / DM ZZ
  • Якщо Ви хочете, щоб скаргу розглянув певна посадова особа - вказуйте посаду: Керівник, Спец. Адміністратор;
  • Срок подачі скарги 14 днів з моменту порушення. Є виключення щодо розгляду таких скарг але адміністрація залишає право за собою відхилити вашу скаргу якщо термін її подачі вийшов;
  • Адміністратор вправі не надавати докази публічно (на форум) якщо там присутня інформація яка не підлягає розповсюдженню;
  • Скарги розглядаються протягом 24 годин з моменту її подачі. Є виключення: ситуація не зрозуміла та потребує додаткового часу чи доказів;
  • Скарги які на розгляді Керівника, Спец,адміністратора - розглядаються від 12 до 72 годин

Заборонено:

  • В темі заборонено офтоп, флуд;
  • Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;
  • Забороняється неадекватна поведінка, образа, матюки, завуал. мат;
  • Забороняється Неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;

Не підлягає розгляду:

  • Фрапс більше двох хвилин і без тайм коду розгляду не підлягає;
  • В скарзі відсутні докази порушення з боку адміністрації / відсутній скріншот видачі покарання;
  • Скарга написана від третього лиця;
  • Навмисний злив адміністративного складу;
  • Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);
  • Неадекватний зміст скарги (музика, текст, неадекватна назва доказів, тощо);
  • Скарга в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо);
  • Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);
Примітка:
  • Фрапс знятий на телефон або інші подібні пристрої підлягає розгляду якщо на ньому хороша якість та видно всі ключові і необхідні моменти.
  • Скарги на основний склад команди (розробники, піар-менеджер, дизайнер, тощо) розглядаються в особистих повідомленнях спец. адміністратора чи керівника (особисті повідомлення на форумі/телеграм).
  • Відеодоказ має обов'язково бути розміщений на відеохостингу YouTube, Imgur;
Форма подачі скарги:
  1. Нікнейм адміністратора:
  2. Особистий нікнейм:
  3. Суть скарги:
  4. Доказ видачі покарання (скріншот/відео):
  5. Дата походження:
 
Статус
Закрита.
Зверху