- Реєстрація
- 17.08.24
- Повідомлення
- 97
Правила подачі скарги чи оскарження на адміністратора
Загальна інформація:
Заборонено:
Не підлягає розгляду:
Загальна інформація:
- Заголовок скарги повинен відповідати настпній формі - "Нікнейм адміністратора" / "Суть скарги";
- Приклад: Владислав Савочкін / DM ZZ
- Якщо Ви хочете, щоб скаргу розглянув певна посадова особа - вказуйте посаду: Керівник, Спец. Адміністратор;
- Срок подачі скарги 14 днів з моменту порушення. Є виключення щодо розгляду таких скарг але адміністрація залишає право за собою відхилити вашу скаргу якщо термін її подачі вийшов;
- Адміністратор вправі не надавати докази публічно (на форум) якщо там присутня інформація яка не підлягає розповсюдженню;
- Скарги розглядаються протягом 24 годин з моменту її подачі. Є виключення: ситуація не зрозуміла та потребує додаткового часу чи доказів;
- Скарги які на розгляді Керівника, Спец,адміністратора - розглядаються від 12 до 72 годин
Заборонено:
- В темі заборонено офтоп, флуд;
- Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;
- Забороняється неадекватна поведінка, образа, матюки, завуал. мат;
- Забороняється Неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;
Не підлягає розгляду:
- Фрапс більше двох хвилин і без тайм коду розгляду не підлягає;
- В скарзі відсутні докази порушення з боку адміністрації / відсутній скріншот видачі покарання;
- Скарга написана від третього лиця;
- Навмисний злив адміністративного складу;
- Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);
- Неадекватний зміст скарги (музика, текст, неадекватна назва доказів, тощо);
- Скарга в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо);
- Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);
- Фрапс знятий на телефон або інші подібні пристрої підлягає розгляду якщо на ньому хороша якість та видно всі ключові і необхідні моменти.
- Скарги на основний склад команди (розробники, піар-менеджер, дизайнер, тощо) розглядаються в особистих повідомленнях спец. адміністратора чи керівника (особисті повідомлення на форумі/телеграм).
- Відеодоказ має обов'язково бути розміщений на відеохостингу YouTube, Imgur;
- Нікнейм адміністратора:
- Особистий нікнейм:
- Суть скарги:
- Доказ видачі покарання (скріншот/відео):
- Дата походження: