- Реєстрація
- 31.05.25
- Повідомлення
- 6
Правила розгляду скарг та звернень на форумі
1. Усі скарги розглядаються суворо щодо ієрархії відділу комьюніті:
2. Строк розгляду скарг та звернень
1. Усі скарги розглядаються суворо щодо ієрархії відділу комьюніті:
- Скарги на гравців розглядає адміністрація з посади модератора
- Скарги на адміністраторів розглядає старший склад адміністрації, а саме заступник керуючого та керуючий
- Скарги на заступників управителя розглядають управителі
2. Строк розгляду скарг та звернень
- Скарги на гравців та склад адміністрації розглядаються о 48 годині.
- Скарги на заступників керівників та керівників розглядаються протягом 72 годин
- Скарги на лідера команди адміністрації та комініті менеджера розглядаються протягом 72 годин
- У разі, якщо адміністрації необхідна більша кількість часу для розгляду, вони відписують про це у скарзі та ставлять її у обробку