- Реєстрація
- 26.12.23
- Повідомлення
- 163
Для того, щоб залишити скаргу на гравця, Вам потрібно створити тему в цьому розділі.
Додаткова інформація:
Термін розгляду скарги – 48 годин з моменту публікації.
Оскарження може тривати до 1 тижня.
Порушення, які були скоєні понад тиждень тому, відхиляються автоматично.
Під час створення кожна тема повинна мати обов'язковий префікс Очікування.
Форма скарги:
Ваш нікнейм:
Нікнейм гравця:
Дата порушення:
Опишіть ситуацію:
Відео від свого обличчя:
(Відео приймаються з сайтів: Imgur та YouTube)
Тайм-код:
Залежно від ситуації, скарга може бути не розглянута, якщо:
Скарги без доказів.Відео було обрізано/змінено.
Відео, де немає звуку у зв'язку зі зміною в редакторі.
Відео, на якому накладено музику/ефекти.
Докази у вигляді скріншотів не приймаються.
Відсутній тайм-код при наданні відеофіксації більше 3 хвилин
Відсутня дата та час, яка є у правому нижньому кутку у вас на сервері.
У відкритих скаргах забороняється:
Оффтоп (виняток: адміністратор і автор скарги).
Флуд.
Дубль скарги.
Заборонено застосовувати образливі або зухвалі манери ведення діалогу під час створення/обговорення звернення.
Заборонено оформлення скарг від імені інших гравців (пояснення: скарги без нікнейму або з нікнеймом іншого гравця будуть відмовлені)